Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 21 juli 2010

Karpaltunnelsyndrom..

Idag på morgonen väntade jag på ett viktigt samtal. Samtalet kom vid halv elva, och mycket riktigt jag har karpaltunnelsyndrom Efter undersökningen med ström jag genom gick på Ryhov i Jönköping blev det klart att jag på vänsterhanden har lindriga besvär och på högerhanden uttalande besvär. Så nu blir det operation. Om caa 2-3 månader ska det tydligen ske.. Fasa. Jag som är så totalt högerhänt.. Jag klara ju inte av någonting med enbart vänster hand..

Ja ja jag har ett par månader på mig att träna upp mig till att klara det mesta med vänster handen...
Fortsättning följer...

Killevippen!!!

1 kommentar:

  1. Hur ska du hinna färdigt dina små projekt????? Och vad sjutton ska du hitta på under rehaben????
    Men, det är ju tur att de kan fixa det. Måste se det positiva i det negativa.
    //Kramen

    SvaraRadera