Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 14 januari 2011

Mina barn och jag...

Första riktiga bytet. Idag kom mina barn till mig, och nu ska dom vara här en vecka. Underbart, men vad gör dom... Bråkar, bråkar, bråkar. Det finns ingenting det inte går att bråka om, ingen sak är för liten eller obetydlig..
Men jag älskar dem ändå... Försöker hålla dem i varsitt rum, men dom springer minsann efter varann. Man kan inte låta bli att le..
Inte alltid bråk!! Julafton 2010.
Nu har jag jobbat en natt, tre kvar innan helgen är gjord och då har jag en veckas ledighet framför mig. Känner redan hur skönt det ska bli... Nu kommer snart mormor och hämtar oss för att barnen ska få vara hos henne medan jag jobbar och sover... 


Nu är snart hela julen borta här, Det blir så tomt och mörkt i fönsterna. Ska se om jag kan sätta något annat som lyser upp vinterrusket utanför.


Killevippen!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker oxå att det blir så mörkt inne när man plockat undan all julbelysning och adventsljusstakar. Men jag brukar ha lite extra ljus och en lampa till elle så tills det ljusnar lite ute,
    Skönt med en veckas ledighet sen.
    Ha en bra helg!
    Kram Janeth

    SvaraRadera
  2. Barn är helt klart barn... bus och stoj växelvis med mindre bus o stoj=som livet ska vara. Att ha sina barn hos sig varannan vecka eller så är något jag inte tror mig klara - men men så säger man väl då allt annat är bra antar jag. Inget jag ser ner på! inte alls - men tanken att ha det så för mig.. gör mig rädd på nåt sätt. Det blir ju ljusare för varje dag som går nu... så att "din jul" dansat ut är nog ingen fara med. ;) Jag tror att jag minns rätt om jag säger att under januari, från början till slut så har det blivit totalt ca 1 1/2 timma ljusare ute. Solen går upp tidigare för varje dag...o ner senare. Har lite koll på det. ;) Kram!

    SvaraRadera