Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

lördag 30 april 2011

Nu är April över också...

Kan inte fatta hur snabbt tiden går, har ju inte hunnit med någonting denna månaden. Och ändå har jag gjort en massa. Förra helgen satte jag upp husvagnen. Det var riktigt skönt att komma ner i gen. Jag har varit lite nervös. Jag visste inte alls hur jag skulle reagera. Men det gick toppen... Och det har jag Stefan, Linda och ficklamps Björn att tacka för. Tusen tack för all hjälp. Ja jag får väl tacka Jonas för att han hjälpte mig med golv och vindskydden med. 
TACK!TACK!TACK!
Photobucket
Denna helgen jobbar jag så nu blir det först på fredag jag tar barnen och drar ner igen... Oavsett väder och vind...
Härligt!!!
Nu blir det jobb!!!

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar