Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

söndag 15 maj 2011

Man ska ha husvagn....

Helgen har gått och nu sitter jag här ensam... Har kollat lite filmer i dag.. Cornelis fick helt klart godkänt, men Splice vet jag inte vad jag ska säga om... Inte min typ av film men visst den kanske har sina poänger... Man ska inte leka med moder natur...
Tänkte jag skulle kolla på Tillbaka till Eden nu.. Har lånat hela serien och fortsättningen på serien av Tina så nu har jag ett par timmar framför mig... Lite drygt fyra timmar till att börja med... Först kanske jag ska ut och kolla vad som händer i förtältet.. Låter lite skumt om pinnarna... Sedan blir det till att krypa ner under täcket och titta på film... Härligt...

Stefan och Linuz har varit och hälsat på mig här i husvagnen över helgen.. Det har varit trevligt, men i dag tror jag minsann att lille Linuz vaknade på fel sida.. Han har inte gillat mig alls i dag... Men så kan det ju va i bland... Jag sa ju till honom vad han inte fick göra och det uppskattades inte alls...
Annat var det i går med promenaden på stranden... Härligt väder minsann...


 Javisst ja Maja & Elvira är ju med här nere med. Måste komma på en lösning så att dom slutar ta av sig selarna hela tiden. Men visst är korten lyckade? Snacka om utomjordingar till katter..

Killevippen!!!

1 kommentar:

  1. Säker på att du inte ger missarna kryptonit, eller någon annan konstig föda???? :D
    Vad läckert att en fick gröna ögon och den andra gula. Syns gör de i alla fall.

    // Kramen

    SvaraRadera