Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

torsdag 9 juni 2011

Snart semester...


Torsdag i dag... i morgon skolavslutning och jobbar helg... 
Fyra nätter till sedan semester... 
Gissa vart jag kommer att tillbringa den???
Jag längtar...
Tänk att för bara ett år sedan och lite till var inte säsongs plats något för mig och nu njuter jag av varje sekund nere i mitt paradis.. Mycket beror ju på mina underbara grannar där nere...
I helgen ska jag kanske träffa en av dem en liten stund i alla fall... Hoppas jag... 
Nu sitter jag här och smuttar på ett kallt glas vin och funderar på om inte sängen hade varit bättre... 
Funderar på mycket men vet inte riktigt vad jag kommit fram till... Jag känner mig faktiskt ganska lycklig just nu... 
Allt kan gå min väg om jag bara ligger i lite... Eller hur???

I morgon ska jag ta barnen till badkalas... 
Wilda fyller 7 år... 
Oj vad tiden går fort... Lyckliga barn längtar...
Allt känns bra just nu och jag känner alls ingen ångers över att jobba hela helgen.. 
Det känns bara bra... 
Sedan väntar 4 nästan fem veckors ledighet... 
MMMM jag njuter...
Sommar sommar och sol... Hoppas alla andra njuter oxå....
Barnen och jag....
Ohhh vad jag älskar mina barn...
Nu ser vi fram emot en underbar sommar tillsammans...

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar