Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

söndag 23 september 2012

Chess 13/9-2012

Absolut den bästa julklappen vi fått från jobbet någonsin.. Detta slog alla ansiktsbehandlingar i världen!!!

Eva och Sara ville egentligen inte vara med på bild men det fick dom vara ändå =)

Innan det var dax för middag fick vi våra biljetter... Inte illa, inte illa...
Hotell Radison... Någonstans där uppe bodde jag en natt en gång... Men det var en annan show det...
Tänka sig att jag som fotar allt inte fotade maten... Men gott var det...

Japp nu är det dax... Svindeln la sig efter en stund och ingen fotografering var tillåten under föreställningen!!

Mäktig känsla att se hur salen fylldes mer och mer tills den blev alldeles full!



Fler gånger på operan kommer det att bli för mig... En härlig och mäktig känsla spred sig i hela kroppen... Även om en kompis till mig frågade sin fru "Vad är det med Elisabeth? Hon är på operan" Han tyckte inte alls att det var likt mig =)

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar