Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

torsdag 25 juli 2013

Detta med bloggen...

Splittrad!!! JA!!!
Känner att bloggen borde vara en sorts dagbok.. Men med min fantasi,och mina känslor,,, vet jag inte vad jag ska göra.. Jag har en massa jag vill ha ur mig men vet inte hur jag ska göra... Vill inte att alla ska ta del av det men ändå att så många som möjligt av mina vänner ska veta vad jag känner... Nej nu tar vi en annan riktning... I dag fyllde min dotter 8 år...  Kan inte fatta det.. har det verkligen gått åtta år sedan hon födde.. 10½! sedan sonen föddes...
Ja det är som en vän sa.. Dom blir äldre men inte vi...

Nej nu filosoferar jag vidare i morgon..
Kram och....

Killevippen!!!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj vad jag blev rädd att bloggen var borta för alltid!!! Bara tvungen att kolla hur detta funkar... Hoppas som jag vill =)

    SvaraRadera