Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 25 september 2013

Dagens lista!!!

Vem är i rummet med dig just nu? 
Hmm ingen om man inte räknar katterna som kommer och går...

Vem skickade du senaste sms:et till?  
Lena!

Vem saknar du mest just nu? 
Någon som borde finnas här... Alltid...

Var är din mobil just nu? 
på soffbordet

Vad var det senaste du åt? 
Familjepizza.

Vad ser du mest fram emot just nu? 
Att förkylningen antingen ska bryta ut helt eller försvinna.

Om vad tänker du just nu att “att denna lista inte har förändrats så mycket på tre månader.... 

Vems hem var du senast i (ditt eget räknas inte)? 
Mammas, i fredagskväll tror jag i alla fall.. Hmm har jag bara varit hemma sedan dess??

Vad står på ditt “schema” idag? 
Inget mer i kväll/natt sova i morgon föreläsning på jobbet.

Vad finns till vänster om dig där du sitter/står just nu? 
Katternas klösbrädor.

Om du tittar rakt fram, vad ser du då? 
Data skärmen!!

Vilken blogg besökte du senast? 
Oj länge sedan... Min egen =)

Vad vill du helst av allt göra just nu? 
Läsa och sedan Sova....

Om du fick välja en “superkraft”, vilken skulle du välja och varför? 
Osynlighet, för att inte behöva synas alltid

En låt du gärna lyssnar på om och om igen just nu? 
Vet inte just nu...

Härligaste ljudet just nu? 
Lugnet som lägger sig.

Något du skulle vilja lära dig? 
Att ta mig den tid jag behöver.. Slappa.

Tre saker i din väska: 
laddare, virke för stunden, en bok.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? 
Spelar ingen roll, trivs där jag är..

Nattuggla eller morgonpigg? 
Nattuggla! Borde nog sova nu.... 

Det första du tänker på när du vaknar? 
Okej en ny dag....

Vad spenderar du helst pengar på? 
När jag har dem allt och inget, små njutningsmedel, annars mat och nytto prylar.

Vem kramade du senast? 
Min Son ;)

Vem pussade du senast? 
Min dotter :)

Vad är du rädd för? 
Att inte finnas kvar för mina nära och kära. 

Vad gör dig glad? 
Mina barn och mina vänner. Att ha tiden för att finnas för dem.. 

“Pryl” du saknar mest just nu? 
Hmmm har ingen aning saknar ingen "pryl" jag saknar... Har alldeles för mycket prylar som det är =)

Favoritglass? 
Mjukglass, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar