Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 14 oktober 2013

Så var det Måndag igen!!!!


Vet inte om jag ska gilla eller inte gilla denna måndag.... Har gjort en massa och sovit för lite... Är det ord nog eller????
Började dagen med att vakna av katter som lärt sig hur man ska få upp mig ur sängen... 10 i 6 började det... Två hopp mot ytterdörren och när det inte hjälpte så skapar man lite i legolådan.. Bara upp och släppa ut HONOM... Och nu inte nog med det... 15 minuter senare så skulle ju inte Elvira vara värre... Kan han så kan jag... Nej nu får det vara nog... Inget mer lego i vardagsrummet =)
Upp med ungarna.. I väg med dem till skolan... Hann med lite däremellan med men inget viktigt. Satte mig med en kopp te ...

Humm och här försvann nätverket. 

Men för att göra min långa historia kort
Plötsligt var klockan tio. Slänga i mig lite mat. Iväg till jobbet. Medarbetarsamtal. Opps skulle ju tanka med. I väg till Värnamo. Tack nya väg för att du förgyllde min dag. Kurs i ADHD. Hmm är det jag eller sonen som har problematik. Hatar köer men det är resultatet av att dom stängt av en väg ut ur Värnamo. Iväg och hämta barnen på skyttet. Tack underbara Lena för att du forslade dem dit. Hem för att upptäcka att maten jag tänkte laga inte längre fans kvar i skafferiet. Lång promenad i morgon alltså. Tur att ett av barnen gillar ärtsoppa. Nu har stresshuvudbärken lagt sig och tröttheten har tyvärr med försvunnit. Nu blir det sängen och hoppas på att JB snabbt infinner sig. Hmm nu har det jäklats tre gånger kommer detta inte ut skiter jag i det.
Killevippen!!

PS. Boken i hörnet har jag redan läst ut.  Och hunnit med tre sedan dess. Men det tar jag i morgon. Ds. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar