Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 14 januari 2015

E2GO

Har genom Buzzador provat en e-boks tjänst E2GO
Lite blandade känslor är det trotts allt att läsa på detta sätt

+ Det är så lätt att få tag på böcker, finns inte en chans att du inte hittar något du vill läsa.
   Du har alltid en bok tillhands genom din mobil eller surfplatta
   Man kunde växla mellan att läsa i mobilen och på surfplattan med E2GO 

- Jag älskar att kunna bläddra tillbaka och kolla vad jag läste och se   vad just den personen sa. Och det går bara inte med en e-bok. 
   198 kr i månaden är lite väl dyrt även för mig som läser 4-5              böcker (minst) i månaden.
   Svårt att hålla reda på vart i boken man är.


Nää jag fortsätter nog läsa mina pappersböcker. Men hade det varit billigare hade jag kanske fortsatt med e-böckerna vid sidan av. Synd att biblioteket inte har mer böcker att välja på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar