Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 14 januari 2015

Nora Roberts - På ett villkor.

Som jag skrev innan har jag sedan strax innan jul provat tjänsten E2GO.

Under denna månaden jag provat har jag läst bland annat Nora Roberts - På ett villkor.
Som alla andra Harlequin romaner så vet man att det har ett lyckligt slut. Denna var lite speciell då den blev lite av en deckare. Skönt myspys känsla infann sig och man vill som vanligt läsa "bara en sida till".

Ska se om jag kan hitta den på secondhand i pappers form och läsa om den. Ja helt klart läsvärd. (som alla hennes böcker.)
Denna är utgiven genom Harlequin Silk.



På ett villkor
Hon har ärvt etthundrafemtio miljoner dollar! Men allt Pandora McVie vill är att få sin farbror tillbaka. Och att bli av med sin medarvtagare, den enerverande Michael Donahue. Men det ingår inte i planen, enligt testamentet måste de bo under samma tak i sex månader för att få ut arvet. Och även om Pandora inte går med på det för pengarnas skull så vet hon att det är vad hennes farbror hade velat. Inom bara en vecka är de därför isolerade tillsammans uppe i Catskillsbergen, och snart börjar märkliga saker att hända. Men det märkligaste av allt är den motvilliga attraktion hon känner till mannen som kan vara den som försöker få henne att försvinna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar