Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

lördag 12 maj 2012

Phuuuu!!!

Ingen inspiration alls, vart har den tagit vägen,
har den gömt sig i ett hörn?
Jag har i dag med en vän gått igenom min garderob hemma.
Inte den med kläder då utan den med garner.
Säger då bara det, när ska jag göra åt allt detta garn? Och då hade vi inte ens kommit till skåpet med UFO*n. Måste ta tag i detta en dag... Men har bara ingen lust för tillfället. Tror att jag ska ta en paus och kanske ta fram ett broderi i stället...

Satt just och funderade på vad som har hänt med min blogg... Kanske tryter även inspirationen där med.. Men det som var tänkt att visa upp mina olika handarbetsprojekt har blivit mer "en gång i veckan visa vad jag läser blogg".
Kanske är det intressant det med.
Men jag lovar jag ska ta tag i detta.
GE MIG INSPIRATION!!!

Uploaded from the Photobucket Android App 
Jobbar ju denna helgen. Så barnen är ju hos mormor. Och mormor bakar och ger barnen alla deras favorit rätter.
Emma håller nog på att bli sjuk. Hon verkar lite kraslig,
men annars är det som vanligt full rulle hela tiden.
Detta får bli dagens bild. Precis innan dom började springa.

Uploaded from the Photobucket Android App
Taget genom fönstret på Emma och Adam som matar änderna.
Killevippen!!!






1 kommentar:

  1. Kolla om hon inte är allergisk. Det är väldigt höga halter med pollen, så att även de som inte brukar drabbas, får en släng av sleven. Trodde själv att jag var förkyld, men det var pollenallergin som satte sig så.
    Inspirationen kommer snart igen ska du se. Gör något annat under tiden. Inget fel att passa på att ploga igenom lite böcker.

    //Kramen

    SvaraRadera