Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 21 september 2011

Lästa Böcker


      1. Agatha Christie - 4.50 från Paddington
      2. Agatha Cristie - Dolken från Tunis
      3. Anne Holt - Det som tillhör mig
      4. Anna Jansson - Stum sitter guden
      5. Anna Jansson - Främmande fågel
      6. Barbara Hannay - Om ödet vill (Harlequin Fånga mitt hjärta)
      7. Carin Hjulstöm - Finns inte på kartan
      8. Carol Ann Bird - Oskyldigt misstänkt (Lördagsromanen A47)
      9. Carole Mortimer - Lockad av en man (Harlequin)
      10. Caroline Graham - Döden i förklädnad
      11. Catarina Hurtig - Prinsessor
      12. Cecily von Ziegesar - Gossip girl.
      13. Cecily von Ziegesar - Ni vet att ni älskar mig
      14. Darlene Gardner - En ny start  (Harlequin Kärlek & Familj 131024)
      15. Elizabeth George - Innan döden kom
      16. Elizabeth George - Stråk av rött
      17. Jane Fallon - Dumpa Matthew
      18. Jennifer Crusier - Ska vi slå vad?
      19. Jeffery Deaver - I samlarens spår
      20. Jenny Colgan - Amandas bröllop
      21. Jonas Moström - Svart cirkel
      22. Jonas Jonasson - Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
      23. Joy Fielding - Bilden av en främling 
      24. Kate Walker - I minnets vrår (Harlequin Fånga mitt hjärt
      25. Kirsty Crawford - Andra kvinnor. 
      26. Kate Walker - I minnets vrår (Harlequin Fånga mitt hjärta)
      27. Kirsty Crawford - Andra kvinnor.
      28. Lisa Juwell - Våga flyga
      29. Liz Tuccillo - Resehandbok för singlar
      30. Lucy Dillon - Ensamma hjärtan och hemlösa hundar
      31. Lynne Graham - Ormen i paradiset (Harlequin Fånga mitt hjärta)
      32. Leif GW Persson - Faller fritt som i en dröm
      33. Marika Cobbold Hjörne - Afrodites klinik för motvilliga älskande
      34. Martina Haag - Underbar & Älskad av alla (och på jobbet går det också bra)
      35. Mia Bengtsson - Virka Amigurumi
      36. Mario Reading - Nostradamus försvunna profetior.
      37. Nora Roberts - Mer än en blick
      38. Peter Robinson - En bit av mitt hjärta
      39. Peter Robinson - En märklig affär
      40. Peter Robinson - En lek med eld
      41. Penny Jordan - Kärlekens tabu (Harlequin Fånga mitt hjärta)
      42. Rebecca Wells - YA-YA flickornas gudomliga hemligheter.
      43. Ron de Christoforo - Grease.   Jag gav upp ingen bok för mig 
      44. Roslund & Hellström - Edward Finnigans upprättelse
      45. Roxanne Rustand - Magisk sommar
      46. Sandra Brown - Ödets avbild
      47. Sheila O'Flanagan - Inte han
      48. Sandra Brown - Bitter Avund
      49. Sandra Brown - Ödets avbild
      50. Sheila O'Flanagan - Inte han
      51. Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden 
      52. Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes
      53. Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor
      54. Stephenie Mayer - Om jag kunde drömma
      55. Stephenie Mayer - När jag hör din röst
      56. Stephenie Meyer - Ljudet av ditt hjärta
      57. Stephenie Meyer - Så länge vi båda andas
      58. Virginia Ironside - Nej! Jag vill inte gå med i en bokcirkel.
      59. Zelma Orr - Underverk tar tid.. (Harlekin Silverserien nr 6)

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar